Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ключът (не пали)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с ключът (не пали)

    Здравейте колеги,
    От 2 седмици насам ( от както захладня) сутрин при даване на контакт жълтия ключ не изгасва, при което колата не пали. Налага се да опитам 20 пъти докато изгасне,след което пали. Ходих да правям диагностика и излезе грешка на имобилайзера. Днес бях при майстори които се занимават с отстраняване на имобилаизери и след цял ден опити накрая бяха категорични че проблемът не е в имобилайзерът. Подгревни свещи са проверени, батерии на ключът сменени, каквото се сетих съм направил. Някой има ли идея какво може да е?

  • #2
    Светка ти жълтият ключ на който пише CODE нали ?
    Някой провери ли платката в самият ключ изправна ли е ?
    Ако имаш втори ключ пробва ли с него ?

    Ето една тема която мисля че може и да ти е полезна в случая http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=45678
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
    sigpic

    Comment


    • #3
      Платката в ключа както и батерийката няма нищо общо с имобилайзера. В ключа има транспондер. Чип който е залепен вътре на корпуса на ключа. От него се чете кода.

      Ако ти свети CODE значи проблема си е точно в имобилайзера и трябва или да се ремонтира или да се премахне.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Забравих да уточня че колата е 156 2.4 136 коня. На таблото не се изписва CODE а само жълт ключ, който по принцип изгасва след 2-3 секунди, но в случая продължава да свети. Странното е, че сутрин при първо палене се налага да опитвам в продължение на 2-3 минути докато изгасне ключът, а след това като позагрее колата става много по-лесно. Ако има някой от Бургас който има добри отзиви за сервиз където проблемът да се реши ще е повече от полезно. Относно предложението на колегата да опитам с другият ключ, резултатът беше същият.

        Comment


        • #5
          Колега, поста на ОЕМ изчерпа темата. От това по точно здраве му кажи...
          156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от newuser Покажи съобщение
            Забравих да уточня че колата е 156 2.4 136 коня. На таблото не се изписва CODE а само жълт ключ, който по принцип изгасва след 2-3 секунди, но в случая продължава да свети. Странното е, че сутрин при първо палене се налага да опитвам в продължение на 2-3 минути докато изгасне ключът, а след това като позагрее колата става много по-лесно. Ако има някой от Бургас който има добри отзиви за сервиз където проблемът да се реши ще е повече от полезно. Относно предложението на колегата да опитам с другият ключ, резултатът беше същият.
            Преди да си се отдал на ремонт и премахване на имобилайзер потърси във форума - има тема за имобилайзерите. Провери връзките между намотката и имобилайзера и между имо и компютъра.
            Щом приема кода по някое време най-вероятно е калпав контакт. Ако ти се скапе имо-то няма да запали посмъртно.
            Алфа 156 1,8ТС 1998г

            Comment


            • #7
              Всичко е било от имобилайзера. Днес беше отастранен и колата пали без проблеми.

              Comment

              Working...
              X